Tourism

Saturday, January 4, 2014

Bungalow, Villa, Apartment and Condo for Sale.....

zaman kini ekonomi negara semakin berkembang pesat terutama di kawasan bandar utama baik Kuala Lumpur mahupun Johor Bahru. Kepesatan ekonomi ini telah mengubah taraf hidup sosial masyarakat bandar terutama dalam keperluan harian. Kos sara hidup di bandar kian terasa bagi golongan berpendapatan rendah terutama dalam memiliki rumah kediaman.

Bila bercakap harga rumah mesti terkejut terutama rumah yang berada di kawasan bandar. Biarpun rumah itu sekadar rumah kos rendah akan tetapi kadar sewaan mahupun kos untuk membeli terlalu mahal jika nak dibandingkan kepada golongan berpendapatan rendah.

saya seorang pemaju yang berdaftar di bawah PBT dan saya banyak memajukan kawasan kediaman terutama rumah mampu milik mahupun rumah kos mewah. saya boleh menerangkan kepada pembaca dan pembaca boleh menilai harga rumah dan kualiti rumah yang saya bangunkan.

baru-baru ini saya baru sahaja menyiapakn 76 unit rumah bungalow dan 36 unit rumah villa. lokasi tempat ini di kampung batu 8 kempas, mukim Tebrau. bagi penduduk asal johor yang berpendapatan tinggi anda pasti akan selesa bila mana anda memiliki rumah idaman anda ini. saya akan kongsikan kepada pembaca dimana lokasi projek fasa 3 saya itu....




sebelum ni lokasi tanah merupakan sebahagian tanah terbiar dan terdapat juga penduduk setinggan. namun mereka tinggal secara haram pihak kami iaitu Paradigm Corp Sdn. Bhd dibawah seorang pemaju yang berwibawa iaitu MSANAA Town Planning Consultant dan beberapa pemaju lain mangambil tugas untuk membangunkan kawan ini.

untuk keterangan anda:

Company name
Paradigm Corp Sdn. Bhd
Address
528, Jalan Hulu Seladang,
Kampung Teluk Rekang,
22100 Bandar Permaisuri,
Setiu Terengganu
Terengganu Darul Iman

Planning Firm
Company Name

MSANAA Town Planning Consultant
Address
No 14 & 16 – 02, Jalan Sri Perkasa 1/5,
Taman Tampoi Utama
81200 Johor Bahru,
Johor Darul Ta’zim.
Tel
07-78223782/441           Fax: 07-7832764
Email
msanaa@yahoo.com.uk


















antara pembangunan yang pihak kami jalankan ialah terdiri daripada 76 unit rumah bangalow (50'x80'), 36 unit rumah villa (50'x80'), 320 unit apartment dan 200 unit condominium. bagi golongan berpendapatan tinggi anda mampu akan dapat memilikinya. kelebihan kediaman yang kami sajikan kepada pembaca ialah rumah tersebut dikelilingi oleh padang golf. sudah pasti anda akan menikmati udara yang segar dan suasana yang nyaman.

anda juga boleh bermain golf untuk menghilangkan tekanan anda semasa bekerja..

jom sama-sama kita melihat projek fasa 3









apartment






dan persekitaran padang golf







sekiranya anda berminat anda boleh merujuk seperti iklan diatas











No comments:

Post a Comment